خبرگزاری کار ایران

مدیرکل چاپ، نشر و توزیع مواد آموزشی:

کتب مقطع متوسطه از ۲۰ شهریورماه توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۶۵

مطابق اعلام وزیر آموزش و پرورش، کتب درسی مقطع ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش در استان‌ها توزیع شده و از پانزدهم شهریورماه در اختیار واحدهای آموزشی قرار می‌گیرد.

مدیرکل چاپ، نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتب مقطع متوسطه اول و دوم از ۲۰ شهریورماه توسط ۵۴۰۰ کتاب فروشی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید احمد حسینی در یک نشست خبری با اشاره به اینکه امسال ۹۰ عنوان کتاب درسی به همراه لوح فشرده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، گفت: مطابق اعلام وزیر آموزش و پرورش، کتب درسی مقطع ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش در استان‌ها توزیع شده و از پانزدهم شهریورماه در اختیار واحدهای آموزشی قرار می‌گیرد.

مدیرکل چاپ، نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کتب دوره متوسطه اول، و متوسطه دوم در سه گرایش انسانی، تجربی و ریاضی در ۵۴۰۰ کتابفروشی توزیع و از بیستم شهریورماه در اختیار دانش‌آموزان سراسر کشور قرار می‌گیرد، گفت: آمار کل کتب درسی چاپ شده ۱۲۵ میلیون جلد و شامل ۹۶۴ عنوان است.

وی با بیان اینکه قیمت پشت جلدی، قیمت کتاب درسی است، گفت: اگر در برخی کتابفروشی‌ها مبالغ بیشتری از خریداران اخذ کنند، تخلف است و باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز