خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد خبر داد:

افزایش پرداخت کمک هزینه ازدواج به کارکنان

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۱۸

با توجه به مصوبات هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی هیات رییسه دانشگاه، میزان کمک هزینه ازدواج کارکنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به مبلغ ۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش پرداخت کمک هزینه ازدواج به کارکنان با هدف فراهم کردن امکان ازدواج آسان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد ابریشمی‌نیا معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با توجه به مصوبات هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی هیات رییسه دانشگاه، میزان کمک هزینه ازدواج کارکنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی از مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به مبلغ ۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

وی در ادامه افزود: مبلغ مذکور فقط به کارکنان دارای مجوز و اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه و نیز به فرزندان آنان قابل پرداخت است.

ابریشمی نیا تاکید کرد: مبلغ مذکور هر ساله متناسب با ضریب افزایش حقوق کارکنان دانشگاه افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه فوق الذکر به شرط وجود اعتبار در واحد دانشگاهی قابل پرداخت خواهد بود، افزود: کارکنان نیمه وقت و افرادی که بدون مجوز از شورای اداری و الی دانشگاه یا سازمان مرکزی به کارگیری شده‌اند، مشمول دریافت مبلغ فوق الذکر نمی‌شوند.

معاون اداری مالی دانشگاه با بیان اینکه تاریخ اجرای این بخشنامه از اول مرداد سال ۹۳ است، گفت: اگر زوجین از کارکنان دانشگاه بوده و با مجوز استخدام شده باشند، کمک هزینه اشاره شده به هردو آنها تعلق می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز