خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش:

نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۳ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۶۷

از تعداد ۱۲۱ هزار و ۶۷۶ نفر پذیرفته شده تعداد ۶۰ هزار و ۱۶۹ نفر خانم و ۶۱ هزار و ۵۰۷ نفر آقا هستند به بیان دیگر ۴۹.۴۵ درصد پذیرفته شدگان خانم و ۵۰.۵۵ درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی ۱۲۱ هزار و ۶۷۶ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ حسین توکلی با اعلام این خبر اظهار داشت: فهرست اسامی ۱۲۱ هزار و ۶۷۶ نفر پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ بر روی سایت قرار گرفته کلیه پذیرفته شدگان ضرورت دارد به منظور مشاهده کد رشته قبولی و محل دانشگاه خود به سایت سازمان یا موسسه آموزشی زیربط مراجعه و بر اساس برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه مربوطه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تأکید کرد: در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل پذیرفته شده زمان ثبت نام را در برنامه خاصی اعلام نکرده باشد این دسته از افراد ضرورت دارد با در دست داشتن مدارک لازم در یکی از روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب ۸،۹، ۱۰ و ۱۱ شهریورماه برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۲۱ هزار و ۶۷۶ نفر پذیرفته شده تعداد ۶۰ هزار و ۱۶۹ نفر خانم و ۶۱ هزار و ۵۰۷ نفر آقا هستند به بیان دیگر ۴۹.۴۵ درصد پذیرفته شدگان خانم و ۵۰.۵۵ درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات پذیرش داوطلبان در این آزمون نیز گفت: از تعداد ۱۲۱ هزار و ۶۷۶ داوطلب ۴۱ هزار و ۵۲۸ نفر برای روزانه، ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر در نوبت دوم(شبانه)، ۵۰۴ نفر برای دوره نیمه حضوری دانشگاه ها، ۱۲ هزار و ۸۶۸ نفر برای پیام نور، ۲۷ هزار و ۲۵۲ برای دوره های غیرانتفاعی، ۹ هزار و ۷۹ نفر برای دوره مجازی دانشگاه ها برای پردیس های خودگردان پذیرفته شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز