خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام رشته‌های «با آزمون» کار‌شناسی ناپیوسته از شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۳۶

هر داوطلب می‌تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون، ۱۰ رشته / محل را انتخاب و در سایت ثبت نام کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام رشته‌های با آزمون کار‌شناسی ناپیوسته از روز شنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز شد و تا یکم شهریور ماه ادامه داد.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبان شرکت کننده در آزمون کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۳ سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی گفت: هر داوطلب می‌تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون، ۱۰ رشته / محل را انتخاب و در سایت ثبت نام کند.

علوی فاضل در ادامه تأکید کرد: از میان ۳۴۱۹ رشته / محل مقطع کار‌شناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو تنها در ۴۰ رشته / محل به صورت با آزمون انجام می‌شود و ثبت‌نام در ۳۳۷۹ رشته / محل بدون آزمون این مقطع از ۲۱ مردادماه در پایگاه ثبت نام الکترونیکی به آدرس www. azmoon. org آغاز شده است و تا اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه توصیه کرد: با توجه به اینکه تنها در تعداد معدودی از رشته‌ها پذیرش به صورت با آزمون است، داوطلبان لازم است پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و اطلاع از رشته محل‌های موجود نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام کنند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا آزمون شامل همه رشته‌ها می‌شود، گفت: رشته‌هایی که در مقطع کار‌شناسی ناپیوسته پذیرش آنها در برخی از محل‌های دانشگاهی به صورت با آزمون خواهد بود، شامل: اتاق عمل، ساخت پروتز دندانی، مامایی، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت محیط، هوشبری، علمی کاربردی حسابداری، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی برق - قدرت، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیو‌تر، علمی کاربردی معماری است.

وی در پایان توصیه کرد: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www. azmoon. org و www. pubr - azmoon. com مراجعه کنند تا کار‌شناسان مرکز در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ گویند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز