خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از کودکان غزه صورت گرفت؛

دیدار نمایندگان ویژه وزیر آموزش و پرورش با نماینده حماس در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۵۵

جامعه دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی این دفاع جانانه را می‌ستاید و مردم بی‌دفاع غزه را قهرمانان این جنگ نابرابر می‌دانند.

نمایندگان ویژه وزیر آموزش و پرورش با هدف حمایت از کودکان غزه با نماینده جنبش حماس در ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار خلیل الله بابالو، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، محمد فاضل، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، علیرضا جدایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و حجت الاسلام صفرپور نماینده سازمان دانش آموزی به نمایندگی از وزیرآموزش و پرورش با حضور در دفتر مرکزی جنبش حماس در تهران با دکتر خالد قدوسی ضمن اعلام حمایت از مردم غزه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این دیدار قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل با بیان این‌که خون شهیدان باعثخروش و بیداری مردم علیه ظلم می‌شود، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی خون شهیدان رجایی و باهنر سبب زائل شدن رخوت و سستی در مردم شد و نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شد.

وی افزود: کشتار کودکان و دانش آموزان غزه علاوه برآشکار شدن چهره خشن و بی‌رحمانه رژیم صهیونیست علیه جهان بشریت باعثبیداری و وحدت میان کشورهای دنیای اسلام خواهد شد.

در ادامه این دیدار رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه، تصریح کرد: جامعه دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی این دفاع جانانه را می‌ستاید و مردم بی‌دفاع غزه را قهرمانان این جنگ نابرابر می‌دانند.

‌وی از برگزاری بخش ویژه‌ای در ۴۴ جشنواره بین المللی فیلم رشد با موضوع کودکان و نوجوانان غزه در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: امید است که با ارایه آثار دانش آموزان، فرهنگیان و علاقه مندان به فیلم بتوانیم گوشه‌ای از مظلومیت این مردم بی‌دفاع را با زبان هنر به جهانیان نشان دهیم.

در پایان این دیدار نماینده جنبش حماس در ایران ضمن تشکر از اقدامات وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه، گزارشی از مقاومت مردم غزه و آخرین وضعیت شرایط اجتماعی و اقتصادی ناشی از محاصره این بخش از سرزمین‌های اسلامی را به نمایندگان وزیر آموزش وپرورش ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز