خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۲۲

تعامل و همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استفاده جهت‌دار، نظام‌مند و اثرگذار از ظرفیت‌های متقابل برای دست یابی به اهداف تحولی آموزش و پرورش رسمی عمومی کشور با رویکرد تربیت مبتنی بر آموزه‌های وحیانی قرآن و عترت علیهم السلام از ضرورت‌های قابل انکار به شمار می‌رود.

حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف انسان‌ساز اسلام، آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری تفاهم نامه همکاری و تعامل امضا کردند.

به گزارش ایلنا، این نامه مشترک که به امضای آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش رسیده، خطاب به معاونین، مدیران حوزه‌های علمیه، روسای سازمان‌ها، مراکز، دانشگاه‌ها و دفاتر تابع وزارت آموزش و پرورش و مدیریت حوزه‌های علمیه بر اجرای مفاد توافق نامه‌های شماره ۴۶۵۴،۱۳۱۳۹۵، ۱۰۶۵۹،۴۷۵۱۸۱۴۰ از تاریخ ۱۹ / ۵/۹۰ تاکنون و همچنین بخشنامه‌های الحاقی آنها برای سال تحصیلی جدید تاکید شده است.

بر اساس این گزارش، تعامل و همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استفاده جهت‌دار، نظام‌مند و اثرگذار از ظرفیت‌های متقابل برای دست یابی به اهداف تحولی آموزش و پرورش رسمی عمومی کشور با رویکرد تربیت مبتنی بر آموزه‌های وحیانی قرآن و عترت علیهم السلام از ضرورت‌های قابل انکار به شمار می‌رود.

در بخشی از این تفاهم نامه، کمیته همکاری استان، شهرستان و منطقه موظف شده‌اند؛ بر اساس آیین نامه‌های مربوطه و با تشکیل منظم و مستمر جلسات، تدابیر لازم را جهت تحقق اهداف پیش بینی شده در اسناد بالا دستی و توافق نامه اتخاذ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز