خبرگزاری کار ایران

حضور بیش از ۷۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور در شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۰۶

«در نرم افزار مورد استفاده این پایگاه‌ها، جدیدترین اطلاعات رشته شهر‌های مؤسسات آموزش عالی کشور لحاظ شده است.»

رئیس اداره مشاوره تربیتی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: امسال بیش از ۷۰ پایگاه انتخاب رشته به تفکیک جنسیت در مناطق شهر تهران فعال خواهند شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی پایگاه انتخاب رشته کنکور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ابوالفضل رحمانی رئیس اداره مشاوره تربیتی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، گفت: امسال بیش از ۷۰ پایگاه انتخاب رشته به تفکیک جنسیت در مناطق شهر حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ها علاوه بر انتخاب رشته رایانه‌ای و الکترونیکی، مراجعین از مشاوره گروهی و مشاوره فردی نیز بهره خواهند گرفت؛ گفت: در نرم افزار مورد استفاده این پایگاه‌ها، جدیدترین اطلاعات رشته شهر‌های مؤسسات آموزش عالی کشور لحاظ شده است.
رحمانی ادامه داد: در این پایگاه‌ها از مشاوران مجرب و زبده آموزش و پرورش شهر تهران استفاده می‌شود که آموزش‌های لازم را در مورد انتخاب رشته دیده‌اند و با توجه به اینکه مشاوران مدارس با روحیات دانش‌آموزان آشنایی دارند، می‌توانند راهنمایان بهتری برای دانش‌آموزان باشند.
وی افزود: فرزندان خانواده‌های شهدا، فرهنگیان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، و همچنین رتبه‌های یک و دو رقمی کنکور از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز