خبرگزاری کار ایران

درویش‌پور به ایلنا خبر داد:

عدم قانع شدن سلیمانی و ثروتی از توضیحات فرجی‌دانا

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۰۰

آقای فانی هم امروز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون آمده بودند اما نمایندگان طراح سوال از وی سوال خود را پس گرفتند و وزیر از مجلس برگشت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از عدم قانع شدن محمد سلیمانی و عبدالرضا ثروتی از توضیحات وزیر علوم خبر داد.
حجت‌الله درویش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: جلسه امروز با حضور وزیر علوم در کمیسیون آموزش تشکیل شد.

وی ادامه داد: آقایان سلیمانی نماینده مردم تهران، عبدالرضا ثروتی نماینده بجنورد و آقای سالک سوالاتشان را درباره مسائل به وجود آمده درباره بورسیه‌های وزارت علوم مطرح کردند که آقای فرجی دانا توضیحاتشان را ارائه کردند.

نماینده مردم ایذه با بیان اینکه آقایان سلیمانی و ثروتی از توضیحات وزیر علوم قانع نشدند، اظهار داشت: آقای سالک نیز قرار شد نتیجه سوال خود را با توجه به اینکه کمیته‌ای در این باره در کمیسیون آموزش تشکیل شده است، پیگیری کند.

درویش‌پور درباره حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش بیان کرد: آقای فانی هم امروز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون آمده بودند اما نمایندگان طراح سوال از وی سوال خود را پس گرفتند و وزیر از مجلس برگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز