خبرگزاری کار ایران

در واکنش به مشکلات مربیان پیش دبستانی مطرح شد:

وزیر آموزش وپرورش به " مر قانون " عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۰۱

متاسفانه اطلاعات درست و دقیقی در مورد نحوه اجرای قانون استخدام مربیان پیش دبستانی به ذی نفعان داده نشده است / دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش نباید تغییرات مکرر داشته باشند.

عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس راه حل رفع مشکلات مربیان پیش دبستانی را عمل کردن وزیر آموزش وپرورش به " مر قانون " عنوان کرد.

حجت الاسلام علیرضا سیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مصوبه مجلس برای استخدام مربیان پیش دبستانی گفت: دولت و شخص وزیر آموزش وپرورش بایداین قانون را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه اطلاعات درست و دقیقی هم در مورد نحوه اجرای این قانون به مربیان پیش دبستانی داده نشده است.

سلیمی با تاکید بر اینکه باید هر چه سریعتر به قانون استخدام مربیان پیش دبستانی عمل شود، افزود: اطلاعاتی هم که به ذینفعان در قانون داده می شود باید دقیق و شفاف باشد.

وی تصریح کرد: به طورمثال یک بار به مربیان پیش دبستانی می گویند برای استخدام باید سه سال سابقه داشته باشید و بار دیگر به آنها گفته می شود باید ۵ سال سابقه داشته باشید و یک روز هم استخدام آنها را با آزمون و روز دیگر بدون آزمون اعلام می کنند این درحالی است که نحوه استخدام آنها باید به صورت صریح بیان شود.

سیلمی بابیان اینکه نباید تصمیمات در اجرای قانون دچار تغییر شود، افزود: دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش نباید تغییرات مکرر داشته باشند، تا هر چه زودتر این مربیان پیش دبستانی تعیین تکلیف بشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز