خبرگزاری کار ایران

نماینده سردشت و پیرانشهر به ایلنا خبرداد:

اتمام حجت با وزیر برای جلوگیری از تکرار آتش سوزی در مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۷۱

«مدارس در استان آذربایجان غربی نیاز به بازسازی، مقاوم سازی و نوسازی تجهیز توسعه وایمن سازی دارند که از وزیر آموزش وپرورش درخواست کردیم در فصل تعطیلی مدارس این کار صورت گیرد. / بخاری های تابشی نمی توانند کلاسها را خیلی گرم نگه دارند زیرا مناطق ما خیلی سرد است.»

نماینده سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی گفت: شب گذشته جلسه ای بین نمایندگان استان آذربایجان غربی با وزیرآموزش و پرورش در ارتباط با مشکلات آموزش و پرورش در این استان تشکیل شد.

رسول خضری در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: کمبود فضای آموزشی، وجود کلاسهای تخریبی، ایمن سازی مدارس از جمله مسائلی است که با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: اکنون که مدارس تعطیل است بهترین زمان برای رفع کمبودهای مدارس است تا در مهر ماه کمترین مشکلات را داشته باشیم.

خضری با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی جز استانهای برخوردار نسیت، افزود: این استان از نظر فضای آموزشی مشکلاتی دارد که بودجه ویژه ای می طلبد و وزیر آموزش وپرورش هم باید بودجه بیشتری برای درنظربگیرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان استان آذربایجان غربی از چندماه پیش برای درمیان گذاشتن این مشکلات با وزیر آموزش وپرورش درخواست جلسه کردند که خوشبختانه اجابت شد و امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: مدارس در استان آذربایجان غربی نیاز به بازسازی، مقاوم سازی و نوسازی تجهیز توسعه وایمن سازی دارند که از وزیر آموزش وپرورش درخواست کردیم در فصل تعطیلی مدارس این کار صورت گیرد.

خضری با تاکید بر اینکه اگر اراده باشد می توان خیلی کارها کرد، افزود: بعد از حادثه آتش سوزی مدرسه در پیرانشهر سیستم گرمایشی حدود ۱۴ مدرسه را به صورت پکیچ در آوردند و بخاری ها جمع آوری شد اما ما روستاهای دور افتاده داریم که بایداین اقدام هم درآنجا صورت گیرد.

وی بااشاره به اتمام حجت با آموزش و پرورش برای اینکه دیگر شاهد آتش سوزی درمدارس درفصل سرما نباشیم، افزود: اولین نقطه در کشور پیرانشهر بود که بخاری های تابشی را نصب کردند اما این بخاری ها نمی توانند کلاسها را خیلی گرم نگه دارند زیرا مناطق ما خیلی سرد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز