خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

استفاده از توانمندی های بانوان در سطوح مختلف مدیریتی آموزش و پرورش

کد خبر : ۱۷۵۹۶۰

«دختران امروز نظام تعلیم و تربیت مادران آینده جامعه هستند که ضرورت توجه ویژه به نیازهای بهداشتی و سلامت آنها می تواند سبب توسعه پایدار کشور در افزایش جمعیت باشد.»

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توانمندی های زنان فرهنگی گفت: باید از وجود بانوان در سطوح مختلف مدیریتی آموزش و پرورش استفاده شود.

به گزارش ایلنا، مهناز احمدی در سومین گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران کل استانی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هویت و کارکرد اجتماعی زنان معنا پیدا کرد، اظهار داشت: دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور زنان در ارکان مختلف جامعه حجت را برای مسئولان نظام تمام کرده است که توانایی های زنان را در مدیریت نادیده نگیرند.

وی با اشاره به سیر تطور حضور زنان در پست های مدیریتی تصریح کرد: رفع نیازهای ساختاری در این خصوص برنامه ریزی و تغییر نگرش مسئولان را می طلبد.

احمدی خطاب به مدیران کل استانی، گفت: لازم است توسعه متوازن جنسیتی، حضور زنان در ارکان مختلف مدیریتی به صورت یک باور در آید.

وی، وضع بهداشت و سلامت در حوزه زنان و دختران را از چالش های بزرگ و اساسی این حوزه خواند و افزود: دختران امروز نظام تعلیم و تربیت مادران آینده جامعه هستند که ضرورت توجه ویژه به نیازهای بهداشتی و سلامت آنها می تواند سبب توسعه پایدار کشور در افزایش جمعیت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز