خبرگزاری کار ایران

جدول مصاحبۀ ۲۴ رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۳۹

«دعوت شدگان به مصاحبه می توانند از امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت با مراجعه به سایت www. azmoon. net از زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.»

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان مصاحبۀ ۲۴ رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال ۹۳ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ناصراقبالی با اعلام این خبر که جدول زمانبندی ۲۴ رشته دکتری تخصصی(PHD) بر روی سایت www. azmoon. net قرار گرفت به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: دعوت شدگان به مصاحبه می توانند از امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت با مراجعه به سایت www. azmoon. net از زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.

رییس مرکز آزمون در ادامه خاطرنشان کرد: دعوت شدگان می بایست مدارک و سوابق علمی پژوهشی خود شامل: پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند تا اساتید بتوانند وضعیت هر فرد را با توجه به سوابق مورد بررسی قرار دهند. اقبالی تأکید کرد: دعوت شدگان اگر به هر دلیلی در جلسه مصاحبه حضور به هم نرسانند، این عدم حضور به معنای انصراف از پذیرش تلقی می شود.

اقبالی افزود: با توجه به اینکه دعوت متقاضیان بدون آزمون براساس معدل و نمره پایان نامه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه در بین معدل و نمره پایان نامه زمان ثبت نام و زمان مصاحبه فرد مغایرتی وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.

وی در ادامه در مورد زمان مصاحبه سایر رشته ها گفت: زمان مصاحبه سایر رشته ها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز