خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس به ایلنا خبرداد:

تخلف در اعطای بورسیه به فرزندان مسئولان بررسی ‌می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۹۱

مسائلی مثل تعداد بورس شدگان، فقدان سن یا معدل و یا شرایطی که برای بورس نیاز است بررسی می کنیم تا بتوانیم ناراحتی ها و مسائلی که اکنون بین مردم و خانواده ها مطرح شده را شفاف سازی کنیم و بتوانیم پاسخگوی برای افکار عمومی باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جلسه ای با حضور مسئولان سابق و فعلی وزارت علوم برای بررسی بورسیه ی دانشجویان در دولت قبل خبر داد و گفت: از موضوعاتی که در جللسه فردا بررسی شود، موضوع بورسیه شدن خارج از سیستم فرزندان مسئولین دولتی و روسای دانشگاه ها است.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس از معاونان دانشجویی و مسئولان بورس وزارت علوم دولت‌های یازدهم و دهم برای حضور در کمیسیون دعوت کرده است، گفت: مسائلی در رسانه‌ها در خصوص کسانی که در دولت گذشته به خارج از کشور بورس شده‌اند و یا از خارج به داخل انتقالی گرفته‌اند وجود دارد و به همین خاطر کمیسیون آموزش می‌خواهد این مسائل را با حضور مسئولان دولت قبلی و دولت فعلی بررسی کند.

وی ادامه داد: مسائلی مثل تعداد بورس شدگان، فقدان سن یا معدل و یا شرایطی که برای بورس نیاز است بررسی می‌کنیم تا بتوانیم ناراحتی‌ها و مسائلی که اکنون بین مردم و خانواده‌ها مطرح شده را شفاف سازی کنیم و بتوانیم پاسخگوی برای افکار عمومی باشیم.

نماینده مردم قائنات خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که کمیته آموزش عالی پیگیر مسائل مربوط به کسانی که در دولت گذشته به خارج از کشور بورس شده است، امکان وجود فرزندان مسئولان و فرزندان روسای دانشگاه‌ها است که فردا این مسائل را پیگیری می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز