خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

شهادت یک معلم در سال فرهنگ پیامی از جانب استکبار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۵۶

«وقتی اعتماد را جلب کنیم نفوذ کلام به وجود می آید و شهید نوروزی نفوذ کلام داشت و دشمن از همین می ترسید و اورا مورد هدف قرار داد.»

وزیرآموزش و پرورش شهید جواد نوروزی را پرچمدار هدایت در سال فرهنگ در استان سیستان و بلوچستان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی اصغر فانی در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت معلمی که همزمان با سفر رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده بود، گفت: وقتی استکبار جهانی با ایادی داخلی معلم ما را مورد هدف قرار میدهند و او را به شهادت می رسانند پیام دارد و آن پیام این است که برای ضد انقلاب روشنایی و هدایت خطرناک است.

وی کار آموزش و پرورش را هدایت عنوان کرد وافزود: گام اول در تربیت جلب اعتماد است و شهید نوروزی اعتماد دانش آموزان را جلب کرده بود.

فانی ادامه داد: وقتی اعتماد را جلب کنیم نفوذ کلام به وجود می آید و شهید نوروزی نفوذ کلام داشت و دشمن از همین می ترسید و او را مورد هدف قرار داد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از کارکردهای جدی آموزش و پرورش انتقال فرهنگ است، افزود: انتقال فرهنگ توسط آموزش و پرورش از این نسل به نسل دیگر امکان پید می‌کند و نقش معلم در این راستا کلیدی است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: در سال فرهنگ اولین شهید را در سیستان و بلوچستان داشتیم و این شهادت را به خانواده فرهنگی و خانواده این شهید عزیز تسلیت و تبریک می گویم.

فانی شهید جواد نوروزی را پرچمدار هدایت در سال فرهنگ در استان سیستان و بلوچستان دانست و افزود: انشالله همکاران شهید نوروزی راه ایشان را ادامه می دهند و آموزش و پرورش نیز همانند همیشه خود را مکلف می داند درارتقای فرهنگ و خودباوری و ایجاد استقلال در فرزندان این کشور پیشتاز باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز