خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد؛

اعلام نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی؛ بعد از ظهر فردا

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۲۵

مصاحبه‌های دوره دکتری از اواسط خرداد ماه آغاز خواهد شد که جدول زمان بندی آن از طریق سایت www. azmoon. net اعلام خواهد شد.

نتایج مرحله اول دوره دکتری تخصصی(PHD) دانشگاه آزاد اسلامی فردا دوشنبه ۲۹/۰۲ / ۹۳ از ساعت ۱۴:۰۰ اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: نتایج مرحله اول دوره‌های با آزمون و بدون آزمون دکتری(PHD) فردا دوشنبه مورخ ۲۹/۰۲ / ۹۳ از ساعت ۱۴:۰۰ اعلام خواهد شد، که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایتwww. azmoon. comاز وضعیت خود مطلع شوند.

وی در مورد زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان گفت: مصاحبه‌های دوره دکتری از اواسط خرداد ماه آغاز خواهد شد که جدول زمان بندی آن از طریق سایتwww. azmoon. netاعلام خواهد شد.

رییس مرکز آزمون در مورد افزایش تعداد رشته‌ها نسبت به سال قبل گفت: سیاستگذاری در دانشگاه بر ایجاد رشته‌هایی است که مورد نیاز کشور است. بر این اساس در سال ۹۲ در مقطع دکتری در ۱۷۶ رشته پذیرش داشتیم و امسال رشته‌ها به ۱۹۶ رشته افزایش یافته است.

اقبالی در این مورد اینکه اگر داوطلبان در مورد جزییات نتایج دکتری با سوالی مواجه شدند، چه اقدامی انجام دهند، تأکید کرد: با توجه به تقویت بخش پاسخگویی مجازی، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایتwww. pubr - azmoon. comو ورود به بخش پرسش و پاسخ، سوالات خود را مطرح کنند تا کار‌شناسان در اسرع وقت آن‌ها را پاسخ گویند.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای سوالات داوطلبان وجود ندارد و فرد هر تعداد سوالی هم که داشته باشد، بخش مجازی مرکز آزمون پاسخگوی آن‌ها خواهد بود.

اقبالی در مورد نسبت جنسی نتایج مرحله اول گفت: در آزمون دکتری امسال ۷۱۲۷۱ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۲۶۸۲۱ زن و ۴۴۴۵۰ مرد بودند، که در نتایج اولیه نسبت جنسی دعوت شدگان به مصاحبه ۳۸% را خانم‌ها و ۶۲% را آقایان تشکیل می‌دهند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در مورد سهمیه اعضای هیأت علمی گفت: نتایج قطعی متقاضیان استفاده از سهمیه اعضای هیأت علمی برای داوطلبانی که حائز شرایط بوده و سوابق آن‌ها به تأیید مرکز امور هیأت علمی سازمان مرکزی برسد، در شهریورماه اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: زمان اعلام نتایج قطعی آزمون دکتری تخصصی شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز