خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

اجرای پروژه‌های آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۶۸

از آنجایی که اولیای دانش آموزان هم مخاطبین ما هستند می‌توانیم در بخش سلامت نیز با ‌آن‌ها در ارتباط باشیم و به طور کلی می‌توان گفت آموزش و پرورش با ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور مرتبط است

وزیر آموزش و پرورش گفت: پروژه‌های مختلف آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی در مدارس در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " علی اصغر فانی "، وزیر آموزش و پرورش در همایش هفته سلامت که صبح امروز در سالن همایشهای بین المللی رازی برگزار شد گفت: آموزش و پرورش مسئولیت تعلیم و تربیت سلامت و در یک جمله رسیدگی به امور ۵ / ۱۲ میلیون دانش آموز را عهده دار است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که اولیای دانش آموزان هم مخاطبین ما هستند می‌توانیم در بخش سلامت نیز با ‌آن‌ها در ارتباط باشیم و به طور کلی می‌توان گفت آموزش و پرورش با ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور مرتبط است. از همین رو آموزش را باید بزرگ‌ترین فصل حاکمیت و ملت دانست.

وزیر آموزش و پرورش سلامت را از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین نیازهای بشر و ارزشهای فردی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: از همین رو دسترسی به بالا‌ترین سطح سلامت جز اهداف اجتماعی دولت‌ها به حساب می‌آید.

وی بر سلامت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه تاکید کرد و افزود: اجرای پروژه‌های مختلف آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی در مدارس در حال اجراست.

به گفته وی آموزش سلامت موثر، محیط ایمن و سالم مدرسه، تغذیه سالم، خدمات بهداشتی مطلوب در مدارس سلامت روان و مشاوره فعالیتهای فیزیکی مناسب، در سلامت مدارس موثر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز