خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

لازمه استفاده از تحصیلات، سلامت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۷۸

«نسلی را باید تربیت کنیم که با حفظ سلامت خود بتواند در آینده قابلیتهایی را که در طول دوره تحصیل به دست می‌آورد مورد استفاده قرار دهد چرا که شرط اول داشتن این کار سلامتی است.»

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بر توجه به آموزش و بهداشت برای سعادتمندی ملت و قرار گرفتن در زمره کشورهای توسعه یافته تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسفندیار چهار بند در مراسم گرامیداشت هفته سلامت که صبح امروز در مدرسه دخترانه‌ای واقع در منطقه ۶ برگزار شد گفت: هر کشوری که می‌خواهد در زمره کشورهای توسعه یافته قرار بگیرد و ملتش سعادتمند باشد، باید به دو مقوله آموزش و بهداشت توجه کند.

وی تصریح کرد: آموزش و بهداشت دومقوله‌ای هستند که به شدت به یکدیگر و ابسته‌اند یعنی هر چقدر سطح آموزش افزایش یابد تاثیر آن در افزایش سطح سلامت ملاحظه می‌شود.

چهاربند به توانمندی در قلمروهای دانش سلامت مهارت و استفاده از این دانش تاکید کرد وافزود: نسلی را باید تربیت کنیم که با حفظ سلامت خود بتواند در آینده قابلیتهایی را که در طول دوره تحصیل به دست می‌آورد مورد استفاده قرار دهد چرا که شرط اول داشتن این کار سلامتی است.

به گفته مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران انسان تحصیلکرده‌ای که سلامت جسم و روان نداشته باشد با محدودیت مواجه است از همین رو باید به سلامت توجه ویژه‌ای شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز