خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اجرای طرح «هزینه فایده» / تکلیف حقوق معلمان این هفته مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۴۹

«بیمه طلایی قبلی فرهنگیان تا زمان صدور کارت جدید آن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارد. ضمن آنکه تغییراتی در بیمه طلایی فرهنگیان داده شده که پس از صدور کارت آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

وزیر آموزش و پرورش اجرای طرح «هزینه فایده» برای نیم درصد از مدارس در سال جاری را بخشی از برنامه‌های این وزارتخانه در راستای ارتقای اقتصاد آموزش و پرورش دانست و گفت: باید بتوانیم در آموزش و پرورش تسهیلاتی را برای توسعه بخش خصوصی مدارس قائل شویم.

علی اصغر فانی در حاشیه برگزاری مراسم روز زن در جمع خبرنگاران درباره تعیین تکلیف آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی توضیح داد: هر استخدامی باید به تایید نهایی این معاونت برسد و پس از اینکه هماهنگی‌های لازم انجام شد جزئیات آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.

فانی با بیان اینکه منابع اعتباری استخدام مربیان پیش دبستانی تامین می‌شود، درباره افزایش حقوق معلمان نیز گفت: تصمیم گیری درباره این موضوع نیز در این هفته به نتیجه می‌رسد تا بتوانیم بخشی از زحمات این معلمان را پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ایجاد معاونت اقتصادی که یکی از برنامه‌های عنوان شده در اوایل وزارتش بود، گفت: آموزش و پرورش احکامی را به نمایندگان مجلس پیشنهاد داده‌ است که مورد تصحیح مجلس قرار گرفته و بسیاری از این احکام در راستای ارتقای اقتصاد آموزش و پرورش است که از جمله می‌توان به توسعه مشارکت اشاره کرد و اینکه بتوان خدمات آموزشی را از بخش خصوصی خریداری کرده و اقدامی در جهت اقتصاد آموزش و پرورش انجام داد.

فانی درباره برنامه‌هایش مبنی بر پر کردن صندلی‌های خالی مدارس غیر دولتی گفت: تلاش‌های زیادی طی هشت ماه گذشته با این هدف انجام شده که در سال تحصیلی۹۴-۹۳ اجرا می‌شوند.

وی در پاسخ به خبرنگاری برای اجرایی شدن بیمه طلایی فرهنگیان گفت: بیمه طلایی قبلی فرهنگیان تا زمان صدور کارت جدید آن‌ها تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارد. ضمن آنکه تغییراتی در بیمه طلایی فرهنگیان داده شده که پس از صدور کارت آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز