خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به ایلنا؛

خبری از استیضاحم ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۴۹

مطالبات آبان و آذر معلمان حق التدریس امروز واریز شده است. و در مورد مابقی پرداخت مطالبات آن‌ها نیز همین امروز با معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری صحبت کردیم و امیدواریم اعتبارات آن تامین شود.

ایلنا: وزیرآموزش و پرورش در مورد آخرین اخبار از استیضاحش در مجلس، با بیان اینکه خبری از این استیضاخ ندارند گفت: این پرسش را از آنهایی بپرسید که استیضاح من را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " علی اصغر فانی " در حاشیه نشست صمیمانه با خانواده معزز شهدای فرهنگی در مورد آخرین وضعیت معلمان ممنوع التدریس گفت: در این زمینه نامه نوشته‌ایم اما هنوز جوابی به ما نداده‌اند.

وی همچنین در مورد صدور مدرک نوع دوم به معلمان گفت: مرکز ارزیابی حرفه‌ای فرهنگیان را در برنامه‌های که به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم پیش بینی کردیم که این مرکز فعال می‌شود و مدرک نوع دوم برای فرهنگیان صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی در مورد پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس افزود: مطالبات آبان و آذر معلمان حق التدریس امروز واریز شده است. و در مورد مابقی پرداخت مطالبات آن‌ها نیز همین امروز با معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری صحبت کردیم و امیدواریم اعتبارات آن تامین شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مبلغ مطالبات معلمان حق التدریسی چه قدر می‌شود گفت: مبلغ آن ماهانه پنجاه میلیارد تومان است.

فانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد هوشمند سازی مدارس تصریح کرد: هوشمند سازی مدارس به صورت مطلق بدون اینکه تعریف روشنی از هوشمند سازی داشته باشد معنی ندارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد در حال تعریف مرحله هوشمند و مرحله بندی اجرای آن هستیم که به تدریج اجرا شود.

وی در پاسخ به سوال ایلنا در مورد استیضاح او از سوی نمایندگان مجلس گفت: از آنهایی بپرسید که این استیضاح را مطرح کردند و من خبری در این زمینه ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز