خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز پژوهش وزارت آموزش و پرورش:

باید جنبه‌های مثبت از تکنولوژی را دریافت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۶۶

در تلاش هستیم تا قابلیت‌های فضای مجازی در میدان تعلیم و تربیت را رصد کنیم و جنبه‌های مثبت را در فرآیند برنامه‌ریزی‌ها بکار بگیریم و جنبه‌های منفی را کنترل کنیم.

ایلنا: رئیس مرکز پژوهش وزارت آموزش و پرورش گفت: در نظام تعلیم و تربیت اسلامی باید جنبه‌های مثبت از تکنولوژی را دریافت و جنبه‌های منفی را با بحث‌های کار‌شناسی دور کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " مجید قدمی " در نشست خبری هشتمین همایش سالانه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با عنوان «تربیت اسلامی، فضای مجازی، چالش‌ها و راهکار‌ها» که امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: شناخت نظریه‌ها و دیدگاه‌های تربیت اسلامی در فضای مجازی، تبیین فرصت‌ها و چالش‌های فراروی تربیت اسلامی در فضای مجازی، بررسی اثرات و پیامدهای تربیتی فناوری‌های نو، تعیین راهکارهای تحقق تربیت اسلامی در فضای مجازی، تبیین چگونگی تعاملات حوزه علمیه و آموزش و پرورش در بهره‌گیری از فضای مجازی برای تربیت اسلامی محورهای همایش تربیت اسلامی و فضای مجازی انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام تعلیم و تربیت اسلامی باید جنبه‌های مثبت از تکنولوژی را دریافت و جنبه‌های منفی را با بحث‌های کار‌شناسی دور کنیم.

قدمی با اشاره به اینکه مقوله فضای مجازی از مقوله‌های بحث‌انگیز تعلیم و تربیت جهان است، افزود: با استفاده از تکنولوژی‌های جدید حتی سخن از حذف معلم به میان آمده است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا قابلیت‌های فضای مجازی در میدان تعلیم و تربیت را رصد کنیم و جنبه‌های مثبت را در فرآیند برنامه‌ریزی‌ها بکار بگیریم و جنبه‌های منفی را کنترل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز