خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت خبر داد؛

حل مشکلات مراکز بهداشتی شهرستانها / پرداخت معوقات کادر درمانی در کمترین زمان ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۸۰

کمبود پزشک متخصص و پرستار در برخی بیمارستان‌ها کاستی‌هایی را در ارائه خدمات ایجاد کرده است که امیدواریم با پیگیری مسئولین مرتفع شوند.

ایلنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با پیگیری و تلاش مسئولین، مشکلات موجود در مراکز بهداشتی - درمانی شهرستان‌ها بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، " سید حسن هاشمی " در بازدید از نوجین از توابع شهرستان فراشبند در استان فارس، گفت: در فرصت کمتر از ۸ ماه از آغاز به کار دولت یازدهم، تلاشهای شبانه روزی بسیاری برای مهار تورم و بیکاری صورت گرفته است.

وی افزود: دولت با همت شما و تکیه برسرمایه‌های داخلی برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات موجود تمام سعی‌اش را بکارگرفته است.

هاشمی در ادامه گفت: باید امیدوار باشید و با بهره گیری از انرژی سرشار جوانن، درس بخوانید و از فکر و بازوی خود برای ایجاد کار استفاده کنید.

وی افزود: قبول دارم که دولت باید ‌‌نهایت تلاشش را دراین خصوص بکارگیرد اما باید زمان داد تا چرخهای اقتصادی کشور به حرکت دربیاید.

هاشمی با اشاره به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور، افزود: کمبود پزشک متخصص و پرستار در برخی بیمارستان‌ها کاستی‌هایی را در ارائه خدمات ایجاد کرده است که امیدواریم با پیگیری مسئولین مرتفع شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به مطالبات عقب افتاده برخی از پزشکان، ماما‌ها و پرستاران در مراکز بهداشتی درمانی گفت: کادر بهداشتی - درمانی مطالباتی دارند که تلاش می‌شود این معوقات در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم در اولویت دولت قرار دارد، گفت: دولت تدبیر و امید در هفت ماه گذشته تلاشهای زیادی برای رفع مشکلات کشور انجام داده است و به اعتراف همگان دولت توانسته است با درایتی که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به حوزه سلامت کشور داشته‌اند، آرامشی در کشور ایجاد نماید.

هاشمی افزود: نشاط و امیدی وجود دارد که دولت بتواند به وعده‌های داده شده یکی پس از دیگری عمل کند که یکی از این وعده‌ها کاهش نرخ تورم درکشور همچنین کنترل نرخ ارز بود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه کشور بدون مشکل نیست و روز به روز شرایط تغییر پیدا می‌کند، اما مقام معظم رهبری با نگاه نافذی که برای امنیت ملی دارند دولت را ماموریت دادند که با حفظ عزت، احترام و رعایت حقوق ملت ایران، مذاکرات و مصالح کشور را به پیش ببرد.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار و مناطق محروم مدنظر ما خواهد بود و امیدواریم میزان رضایت مردم در بازدیدهای بعدی بیشتر از پیش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز