خبرگزاری کار ایران

اعلام روز شمار هفته امور تربیتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۱

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر از ابلاغ شیوه نامه اجرائی هفته تربیت اسلامی به استان‌ها خبر داد.

ایلنا: در آستانه هشتم اسفند ماه سالروز امور تربیتی، روز شمار هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی دوم لغایت هشتم اسفند ماه اعلام شد.

به گزارش ایلنا، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر از ابلاغ شیوه نامه اجرائی هفته تربیت اسلامی به استان‌ها خبر داد.

بر این اساس جمعه دوم اسفندماه روز امور تربیتی و قرآن، عترت، ولایت، روز، شنبه سوم اسفند روز امور تربیتی و میثاق با شهیدان رجائی و باهنر و آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، یکشنبه چهارم اسفند روز امور تربیتی و خانواده، رسانه و سبک زندگی اسلامی - ایرانی، دوشنبه پنجم اسفند روز امور تربیتی و بصیرت افزائی و جنگ نرم، سه شنبه ششم اسفند روز امور تربیتی و بهداشت روان، مشاورتربیتی، تحصیلی و شغلی دانش آموزان، چهارشنبه هفتم اسفند روز امور تربیتی و فرهنگ و هنر اسلامی - ایرانی و پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پنج شنبه هشتم اسفند روز امور تربیتی و پیشکسوتان و نخبگان حوزه تربیت و فرهنگ اسلامی نام گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز