خبرگزاری کار ایران

فردا؛

آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۹

ثبت نام غیر حضوری کلیه پذیرفته‌شدگان از ۲۹ بهمن الی ۳ اسفند از طریق سایت جامع خدمات آموزشی دانشگاه به نشانی http: / / reg. pnu. ac. ir انجام می‌شود.

ایلنا: جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش ایلنا، کریمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور دربیان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون سال تحصیلی ۹۲-۹۳ دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیر حضوری کلیه پذیرفته‌شدگان از ۲۹ بهمن الی ۳ اسفند از طریق سایت جامع خدمات آموزشی دانشگاه به نشانیhttp: / / reg. pnu. ac. irانجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین قبولی اولیه دانشجویان دارای کد قبولی قبلی(مهرماه) لغو شده و این افراد موظف به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته / محل جدید بدون آزمون یا نیمه متمرکز هستند. البته پذیرفته شدگان مهرماه که اقدام به انتخاب واحد برای نیمسال دوم ۹۳ - ۹۲ نموده اندواحدهای انتخابیشان حذف می‌شود.

به گفته کریمی، تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی(برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته) حد اکثر تا ۳۱ بهمن ماه سال جاری می‌باشد و با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی(سراسری) می‌باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور وسایر دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته / محل بطور همزمان نبوده و می‌بایست از یکی از رشته‌های قبولی خود انصراف دهند

معاون دانشگاه پیام نور استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر نیز گفت: ‌ پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر یکبار در رشته‌های تحصیلی دروه‌های روزانه پذیرفته شده‌اند حق استفاده از سهمیه مذکور را نخواهند داشت. همچنین انتقال / مهمان دائم و تغییر رشته از رشته محل‌های بدون آزمون به رشته محل‌هایی که پذیرش آن‌ها با آزمون سراسری صورت می‌گیرد؛ ممنوع است.

وی با بیان اینکه سایر مقررات بر اساس دستور العمل ورودی‌های ۹۲ آزمون سراسری خواهد بود خاطرنشان کرد دانشجویان در صورت بروز هر گونه مشکل، آن را به صورت کتبی یا از طریق سایت دانشگاه اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز