خبرگزاری کار ایران

انتصاب " مدیرکل امور شاهد و ایثارگران " و " مدیرکل آموزش متوسطه دوم کاردانش "

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۵

طی احکامی جداگانه از سوی وزیر آموزش و پرورش، «کفراشی» به سمت مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران و «آذرکیش» به سمت مدیرکل آموزش متوسطه دوم کاردانش منصوب شدند.

ایلنا: طی احکامی جداگانه از سوی وزیر آموزش و پرورش، «کفراشی» به سمت مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران و «آذرکیش» به سمت مدیرکل آموزش متوسطه دوم کاردانش منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، «محمد حسین کفراشی» به سمت مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران منصوب شد.

کفراشی متولد ۱۳۴۷ و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت آموزشی است؛ وی با ۱۶ ماه جبهه و ۲۵ درصد جانبازی، در سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی مشغول فعالیت بوده است.

کفراشی، ریاست نواحی یک و سه آموزش و پرورش استان قم، معاون پرورشی و رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک قم و بیش از ۱۰ طرح و مطالعه پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

طی حکمی دیگر نیز از سوی وزیر آموزش و پرورش، «سید مصطفی آذرکیش» به عنوان مدیرکل آموزش متوسطه دوم کاردانش منصوب شد.

آذرکیش دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت آی‌تی است؛ وی در کارنامه خود رئیس اداره فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش شهر تهران و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت منطقه ۱۲ تهران را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز