خبرگزاری کار ایران

صدا و سیما باید در خدمت آموزش و پرورش باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۲۸

در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تایید مقام معظم رهبری و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تجویز مجلس شورای اسلامی و محور برنامه‌های عملیاتی دولت یازدهم است، فرمانده جبهه فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدارس قرارگاه دفاع فرهنگی کشور است، گفت: صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها، باید در خدمت آموزش و پرورش باشند و تکلیف بر دستگاه‌های فرهنگی کشور است که عقبه این دفاع فرهنگی را پشتیبانی کنند.

به گزارش ایلنا، " اسفندیار چهاربند " در نشست صمیمی که در محل سالن شهید پیچک منطقه ۴ و باحضور مدیران مدارس این منطقه برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی به همراه داشته و در هیچ دوره‌ای نظام سلطه ما را به حال خودمان‌‌ رها نکرده است اما با هوشیاری امام راحل و مقام معظم رهبری و به ویژه با حضور مردم در همه صحنه‌ها، یکی پس از دیگری این ترفند‌ها نقش برآب شده است.

وی یادآور شد: دشمن می‌خواهد با ایجاد تزلزل در نسل جوان و نوجوان و هویت زدایی از آنان به اهداف خود برسد و در این زمینه از همه فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند.

چهاربند با اشاره به اینکه جامعه فرهنگیان در هر مقطعی متناسب با شرایط کشور، حضور گسترده و موثر داشته و دادن ۳۶۰۰۰ معلم شهید نشان از حضور جامعه بزرگ فرهنگیان در عرصه دفاع مقدس دارد، ادامه داد: امروز هم فرهنگیان در شرایط سخت اقتصادی با مشکلات می‌سازند و با عزت و شرافت و سربلندی، مدارس را اداره می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی حوزه ماموریت ماست اضافه کرد: امروز ما مسئول دفاع در جبهه تهاجم فرهنگی هستیم و فرهنگیان افسران این جنگ هستند و باید دستگاه‌های دیگر به کمک و همراهی آموزش و پرورش بیایند تا مدارس به طور موثر برای مقابله آماده باشند و در این رزم فرهنگی موفقیت بدست بیاوریم.

وی افزود: امروز دشمن در قلب شهر‌ها، خانه‌ها و مدارس با امواج ماهواره‌ای و رسانه‌های مختلف با فرهنگ ایرانی و اسلامی مقابله می‌کند و هویت دانش آموزان ما را هدف قرارداده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورضش شهر تهران، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تهاجم فرهنگی دشمن جدی است افزود: امروز پشت سر دستگاه آموزش و پرورش، بقیه دستگاه‌ها باید به عنوان سرباز باشند، زیرا اولویت با جنگ فرهنگی است.

چهاربند تصریح کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تایید مقام معظم رهبری و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تجویز مجلس شورای اسلامی و محور برنامه‌های عملیاتی دولت یازدهم است، فرمانده جبهه فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت است. ابتدا این را باید به عنوان یک باور بپذیریم و خودمان هم بدانیم که مدارس قرارگاه دفاع فرهنگی کشور هستند.

نگاه ما در عصر حاضر باید اینگونه باشد که امروز مدرسه سنگر است و فرمانده آن مدیر مدرسه است که اقتدار این فرمانده اقتدار این سنگر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز