خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

اعزام نماینده ویژه به استان‌های شمالی برای رسیدگی به وضعیت داوطلبان کنکور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۸۶

سفارش شده است اگر داوطلبی نتوانسته کارت ورود به جلسه را بگیرد با او همکاری شود تا در محل حوزه بتواند کارت خود را دریافت کند.

ایلنا: رئیس سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به وضعیت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در استان‌های برف گیر گفت: نماینده ویژه سازمان سنجش برای رسیدگی به وضعیت این داوطلبان به استان‌های شمالی اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " ابراهیم خدایی " در نشست خبری که امروز(دوشنبه) در محل سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، گفت: با ارتباط با استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، سفارش‌های لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن آزمون کار‌شناسی ارشد در این مناطق انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی متقاضیان شرکت در آزمون‌های ارشد و دکتری با مشکلاتی برای حضور در حوزه‌های امتحانی مواجه شدند، افزود: سازمان سنجش با درنظر گرفتن این شرایط و تجربه سال گذشته امسال برای برگزاری آزمون ارشد ۱۱۳ حوزه امتحانی را در ۶۲ شهرستان در نظر گرفت که نسبت به سال گذشته ۱۴ شهرستان افزایش پیدا کرده است.

خدایی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد، آزمون سر موقع برگزار شود، افزود: سفارش‌های لازم برای رفاه هر چه بیشتر داوطلبان انجام گرفته است.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: سفارش شده است اگر داوطلبی نتوانسته کارت ورود به جلسه را بگیرد با او همکاری شود تا در محل حوزه بتواند کارت خود را دریافت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز