خبرگزاری کار ایران

معاون سابق آموزشی دانشگاه آزاد:

۶۴۶ پرونده را در هیت ممیزه مورد بررسی قرار دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۳

وقتی کار را در حوزه جذب و استخدام هیات علمی شروع کردیم بیش از ۴۰۰۰ پرونده انباشته شده در دانشگاه داشتیم که همه آن‌ها بررسی و تعیین تکلیف شدند.

ایلنا: معاون سابق آموزشی دانشگاه آزاد گفت: در همه استان‌ها مشخص کردیم؛ در چه واحدی، چه درسی باید بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حسین بلندی " امروز در مراسم تودیع خود در واحد دانشگاه علوم تحقیقات به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و گفت: نخستین کاری که کردیم تشکیل شورای گسترش دانشگاه آزاد بود به این معنا که مشخص شود چه اقدامی در صدور مجوزها باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های گسترش استانی در هر استان ایجاد کردیم، افزود: ۴۲۰۰ رشته محل در شورای گسترش آموزش عالی داریم که اگر مجوز آن‌ها صادر شود خیلی مسائل موجود دانشگاه رتق و فتق می‌شود.

بلندی مهم‌ترین کار انجام شده در حوزه گسترش تهیه طرح جامعه آموزشی عنوان کرد و افزود: مشخص شده است که در مقاطع کار‌شناسی و تحصیلات تکمیلی با چه رشدی و با چه رشته محلهایی باید اقدام کنیم.

وی همچنین در مورد بازنگری دروس در دانشگاه آزاد گفت: در همه استان‌ها مشخص شده است که در چه واحدی، چه درسی باید بازنگری شود.

وی همچنین به جذب و استخدام هیات علمی اشاره کرد و افزود: وقتی کار را شروع کردیم بیش از ۴۰۰۰ پرونده انباشته شده در دانشگاه داشتیم که همه آن‌ها بررسی و تعیین تکلیف شدند.

بلندی تصریح کرد: موفق شدیم مجوز مرکز جذب هیات علمی را از شورای عالی برای دانشگاه بگیریم و از همین رو علاوه بر بررسی آن ۴۰۰۰ پرونده، دو فراخوان نیز دادیم.

معاون سابق آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه بنا داشتیم حداقل ۲۲ هیت ممیزی را ایجاد کنیم، افزود: ۶۴۶ پرونده را در هیت ممیزی مورد بررسی قرار دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز