خبرگزاری کار ایران

بررسی تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس در مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۵

وزیر آموزش و پرورش اذعان داشتند که قرار نیست از سال آینده پنج‌شنبه‌های مدارس روز کاری باشد بلکه تاکید ما برآن است تا روزی بدون کیف و کتاب را برای دانش‌آموزان پیش‌بینی کنیم.

ایلنا: رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، ایجاد فضای همکاری در حوزه آموزش و پرورش را از جمله موارد مطرح شده در جلسه فراکسیون نمایندگان ادوار با فانی خواند و گفت: در این جلسه بحثتعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید حسین نقوی‌حسینی درباره جزییات دیدار شب گذشته مجمع نمایندگان ادوار با وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب افزود: مباحثمربوط به آموزش و پرورش و حوزه‌های اداری مالی آن از جمله مواردی بود که دکتر فانی به آن پرداخت همچنین وی به سوالات مطرح شده پیرامون مسایل آموزشی در کشور پاسخ گفتند.

وی، با تاکید بر اینکه یکی از سوالات مطرح شده در جلسه مذکور درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس بود، افزود: وزیر آموزش و پرورش اذعان داشتند که قرار نیست از سال آینده پنج‌شنبه‌های مدارس روز کاری باشد بلکه تاکید ما برآن است تا روزی بدون کیف و کتاب را برای دانش‌آموزان پیش‌بینی کنیم.

نقوی‌حسینی یادآور شد: همچنین وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که در حال حاضر طرح پنج‌شنبه‌های بدون کیف و کتاب، از سوی مدارس داوطلب انجام شد و به طور حتم اگر این طرح موفقیت‌آمیز باشد آن را به سایر مدارس بسط خواهیم داد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، درباره جمع‌بندی صورت گرفته در جلسه یادشده، گفت: با توجه به برنامه‌های آموزش و پرورش و گستردگی این وزارتخانه قرار شد همه دست به دست هم دهند و با پیشنهادات سازنده و نقدهای منصفانه این وزارتخانه را در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های خود یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز