خبرگزاری کار ایران

باشگاه دانش پژوهان جوان اعلام کرد:

شرایط داوطلبین و جزئیات برگزاری آزمون المپیادهای علمی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۲

دانش آموزان پایه‌های اول تا سوم دبیرستان به شرط دارا بودن شرایط مندرج در بخشنامه می‌توانند از روزشنبه ۲۱/۱۰ / ۹۲ تا پایان وقت اداری روزشنبه ۵/۱۱ / ۹۲ با مراجعه به سامانه نام نویسی الکترونیک دانش آموزان به نشانی www. sanaad. medu. ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ایلنا: باشگاه دانش پژوهان جوان، شرایط داوطلبین، زمان، نحوه ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه دانش پژوهان جوان؛ ثبت نام سال جاری در این آزمون‌ها که هر ساله با همکاری ادارات آموزش وپرورش استان‌ها برگزارمی گردد به صورت اینترنتی است.

این گزارش می‌افزاید: دانش آموزان پایه‌های اول تا سوم دبیرستان به شرط دارا بودن شرایط مندرج در بخشنامه می‌توانند از روزشنبه ۲۱/۱۰ / ۹۲ تا پایان وقت اداری روزشنبه ۵/۱۱ / ۹۲ با مراجعه به سامانه نام نویسی الکترونیک دانش آموزان به نشانیwww. sanaad. medu. irنسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید: مدیران مدارس نیز با مراجعه به همین پایگاه اطلاع رسانی امکان ثبت نام گروهی دانش آموزان و اطلاع از آخرین آمار ثبت نام کنندگان واحد آموزشی خود را دارند. بدیهی است ثبت نام دانش آموزان به هردو صورت انفرادی و گروهی تنها پس از تایید اطلاعات ثبت شده در سیستم توسط مدیر واحد آموزشی نهایی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از مفاد بخشنامه ارسالی به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه به آدرسwww. ysc. ac. irمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز