خبرگزاری کار ایران

در دیدار خیرین مدرسه‌ساز با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد؛

۶۶۰۰ پروژه‌ آموزشی نیمه‌تمام دولتی داریم / ساخت روزانه ۷ کلاس توسط خیرین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۶۵

در سال اول فعالیت سهم مشارکت خیرین مدرسه ساز ۱۶ میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود که به توفیق الهی میزان مشارکت به ۱۰۸۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم ۶ هزار و ۶۰۰ پروژه باقی مانده که از دولت قبل به ارثرسیده است را تکمیل کنیم.

ایلنا: رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: ۶۶۰۰ پروژه نیمه‌تمام از دولت قبل به جا مانده است که باید تکمیل شود.

به گزارش ایلنا، " محمدرضا حافظی "، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در دیدار اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات خداپسندانه جامعه خیرین مدرسه ساز افزود: خیرین اعتقاد دارند آموزش و پرورش زمینه‌ساز موفقیت در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و به همین دلیل برای خیرین مدرسه‌ساز در اجرای این رسالت خطیر، عدد و رقم مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه هسته اولیه این حرکت بزرگ ۱۶ سال پیش در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) بنا نهاده شد، افزود: در سال اول فعالیت سهم مشارکت خیرین مدرسه ساز ۱۶ میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود که به توفیق الهی میزان مشارکت به ۱۰۸۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم ۶ هزار و ۶۰۰ پروژه باقی مانده که از دولت قبل به ارثرسیده است را تکمیل کنیم.

فعالیت ۲۵ هزار خیّر مدرسه‌ساز

مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این دیدار گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور متوسط روزانه ۷ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

وی با بیان اینکه موفق‌ترین تشکیلات در کشور، خیرین مدرسه ساز هستند، افزود: ۲۵ هزار خیّر مدرسه‌ساز بدون هیچ گونه چشم‌داشت و تنها برای رضای خدا وارد این عرصه شده‌اند.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قانون بودجه بیان داشت: خوشبختانه قانونگذار اجازه داده است که پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش برای تکمیل به خیرین مدرسه ساز واگذار شود که این امر با استقبال خوب خیرین مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز