خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته‌ای مشترک برای تقویت دانشگاه فرهنگیان

کد خبر : ۱۳۳۵۴۹

دانشگاه فرهنگیان هم اکنون با وجود بیش از ۶۰ هزار دانشجو، ۱۸۰۰ استاد و مدرس در ۹۸ مرکز دانشگاهی در گستره کشور مشغول فعالیت است.


ایلنا: کمیته‌ای مشترک از مدیران وزارتخانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «آموزش و پرورش» برای حمایت و تقویت دانشگاه فرهنگیان تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، در دیدار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری، راهکارهای همکاری دوجانبه با هدف تقویت دانشگاه فرهنگیان بین دو این دو وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.

این دیدار در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به منظور روشن شدن افق پیش روی دانشگاه فرهنگیان با درک تفاوت این دانشگاه با سایر دانشگاه ها و با هدف بهسازی و اعتلای منابع انسانی آموزش و پرورش به عنوان محور تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای مشترک با عضویت معاونت آموزشی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تشکیل و با استفاده از تمام ظرفیت ها و مجاری قانونی، طی مدت یک ماه، زمینه همکاری، حمایت و تقویت دانشگاه فرهنگیان با تدوین راهبردها و برنامه اجرایی مناسب جهت اتخاذ تصمیم نهایی در جلسه بعدی ارائه شود.

دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به طور تخصصی تأمین نیروی انسانی کارآمد و تربیت معلم در نظام رسمی آموزشی کشور را بر عهده دارد؛ این دانشگاه هم اکنون با وجود بیش از ۶۰ هزار دانشجو، ۱۸۰۰ استاد و مدرس در ۹۸ مرکز دانشگاهی در گستره کشور مشغول فعالیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز