خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

در قبال تفویض اختیار به مدیران، سطح نظارتی را افزایش خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۲

آموزش و پرورش باید از توانمندی معلمان و دانش‌آموزان و بخش خصوصی بهره‌مند شود / ضرورت توجه به معیشت، کرامت و منزلت معلمان با همه تنگناهای بودجه کشوری از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

ایلنا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در قبال تفویض اختیار به دانش‌آموزان و مدیران، سطح نظارتی را افزایش خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، " مهرزاد حمیدی " در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش استان یزد، اظهار داشت: توجه به اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قرار دادن این سند به عنوان نقشه راه فعالیت‌های عملیاتی در آموزش و پرورش با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در دولت جدید است.

معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، مدرسه محوری را از دیگر مباحثآموزش و پرورش دانست و بیان کرد: نگرش جدید و تفویض اختیار در نگاه مدرسه محور مدنظر قرار دارد.

وی توسعه مشارکت‌های مردمی را از دیگر برنامه‌ها و محورهای این وزارتخانه دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش باید از توانمندی معلمان و دانش‌آموزان و بخش خصوصی بهره‌مند شود.

حمیدی، ضرورت توجه به معیشت، کرامت و منزلت معلمان با همه تنگناهای بودجه کشوری را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش برشمرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه استان دارالعلم و دار‌العباده یزد و فرهنگ این استان باعثافتخار ایران و ایرانی است افزود: باید اقدامات لازم برای ترویج این فرهنگ صورت پذیرد.

وی، آموزش عوامل و کادر اجرایی، مدرسه محوری با نوع نگرش جدید، ایجاد دفتر بهبود ساختار آموزشی، توسعه مشارکت مردم، نهاد‌ها و دانش‌آموزان به منظور بهره‌مندی از توانمندی آن‌ها به همراه بخش خصوصی را از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز