خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد درگفتگو باایلنا:

ارائه گزارش تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد پس از بررسی بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۹

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد قید زمان ندارد / تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد شامل حال دوره مدیریت دانشجو نیز می‌شود.

ایلنا: ‌ سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد گفت: ‌ارائه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به مجلس به بعد از بررسی بودجه موکول می‌شود.

" رضا صابری " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مورد برخی اظهارات، مبنی بر توقف تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به دلیل مشکلات بودجه‌ای گفت: بحثکمبود بودجه در سراسر کشور یکی از مشکلات است و مجلس هم به عنوان یکی از نهادهای جامعه با این مشکلات روبرو است ولی اجازه ندادیم این مسئله بر روند تحقیق و تفحص از دانشکاه آزاد تأثیر بگذارد.

صابری تصریح کرد: با تمامی کارشناسانی که برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به خدمت گرفتیم این مشکل را در میان گذاشتیم و آن‌ها حاضر شدند بدون توقع مالی ما را در تحقیق و تفحص کمک کنند به طوریکه آن‌ها با رغبت و بدون دریافت هیچ پولی با ما همکاری کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد علاوه بر دوره جاسبی دوره مدیریت دانشجو را نیز دربر می گیرد، افزود: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد قید زمان ندارد و کل مصادیق دانشگاه آزاد می‌تواند در تحقیق تفحص مورد بررسی قرار گیرد.

صابری با اشاره به اینکه در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عملاً به مدیریت میرزاده ورودی نداشته‌ایم، مجددا تاکید کرد: اما تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد شامل حال دوره مدیریت دانشجو نیز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز