خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

آغاز ثبت‌نام کنکور ۹۳ از ساعت ۱۴ امروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۸

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال ۹۳ در نیمه دوم شهریور ماه ۹۳ اعلام می‌شود.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز ثبت‌نام کنکور ۹۳ از ساعت ۱۴ امروز(شنبه ۱۶ آذرماه) خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام این مطلب گفت: ثبت‌نام کنکور ۹۳ از امروز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانیwww. sanjesh. orgانجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در کنکور ۹۳ در روز شنبه(۲۳ آذر ماه) پایان می‌یابد، افزود: بر اساس ضوابط دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه و همچنین دارندگان گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و داوطلبانی که گواهینامه دوره پیش دانشگاهی خود را حداکثر تا ۳۱ شهریور سال ۹۳ اخذ می‌کنند، حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: دارندگان مدرک کاردانی(فوق دیپلم)، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دارندگان مدرک کاردانی پیوسته آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آن دسته از داوطلبان مذکور که حداکثر تا ۳۱ شهریور سال ۹۳ در مقطع کاردانی فارغ‌التحصیل می‌شوند، حق ثبت‌نام و شرکت‌ در آزمون را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۱۰۶ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام در آزمون نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری(شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

به گفته وی بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال ۹۳ در نیمه دوم شهریور ماه ۹۳ اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز