خبرگزاری کار ایران

طرح «راهنمایان گردشگری دانش آموزی» بزودی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۳

۱۲۷ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور با حضور در هشتصد و سی و هفت پایگاه، از اماکن زیارتی، تفریحی، فرهنگی، تاریخی و صنعتی بازدید به عمل آوردند.

ایلنا: قائم مقام سازمان دانشجویی از پایان تدوین طزح «راهنمایان گردشگری دانش آموزی» خبر داد.

به گزارش ایلنا، " داود روستائی "، قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور بیان داشت: طرح پایگاه‌های گردشگری دانش آموزی که برای نخستین بار توسط سازمان دانش آموزی به اجرا درآمد، به طور آزمایشی در ۸۳۷ پایگاه اجرا شد و توانست ۵۷۰۰۰ دانش آموز دختر و ۷۰۰۰۰ دانش آموز پسر را از خدمات گردشگری دانش آموزی بهره‌مند کند.

روستائی گفت: ۱۲۷ هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور با حضور در هشتصد و سی و هفت پایگاه، از اماکن زیارتی، تفریحی، فرهنگی، تاریخی و صنعتی بازدید به عمل آوردند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی؛ معرفی جاذبه‌های گردشگری، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و تربیت دانش آموزان به عنوان راهنمای گردشگری برای خانواده‌ها را از جمله اهداف این طرح بر شمرد و گفت: در سال جاری تعداد پایگاه‌های گردشگری را به ۵۰۰۰ پایگاه توسعه خواهیم داد.

وی افزود: بزودی با حمایت آموزش و پرورش و سازمان میراثفرهنگی نسبت به اجرای طرح «راهنمایان گردشگری دانش آموزی» اقدام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز