خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اصلاح قانون تأسیس مدارس غیرانتفاعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۸

باتوجه به اینکه اکنون بیشتر جلسات کمیسیون آموزش درخصوص بحثبودجه سال ۹۳ است، مقرر شد مسئولان دستگاه‌ها گزارش‌های مالی خود را درخصوص بودجه موردنیاز، در جلساتی که با اعضای این کمیسیون خواهند داشت، ارائه دهند.

ایلنا: دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون تأسیس مدارس غیرانتفاعی با اصلاح مختصری تصویب شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین شیرین‌کار در مورد برنامه‌های این کمیسیون اظهار داشت: روز گذشته(۱۱ آذر) لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون تأسیس مدارس غیرانتفاعی با یک اصلاح مختصری تصویب شد تا مشکلات قانونی این مدارس برطرف شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه اکنون بیشتر جلسات این کمیسیون در خصوص بحثبودجه سال ۹۳ است، مقرر شد که مسئولان دستگاه‌ها گزارش‌های مالی خود را در خصوص بودجه موردنیاز، در جلساتی که با اعضای این کمیسیون خواهند داشت، ارائه دهند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: مقرر شده است مباحثمربوط به بودجه مورد نیاز دستگاه‌ها در جلسه‌ای که اعضای این کمیسیون با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرستی معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری خواهند داشت، مطرح شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده است که اعضای کمیته آموزش و پرورش مجلس با مسئولان وزارت آموزش و پرورش جلساتی را در مورد بحثبودجه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز