خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

موظفیم فرهنگ بسیجی و ایثارگری را افزایش دهیم

کد خبر : ۱۲۵۶۹۰

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال حاضر بخش بزرگی از استان تهران را تحت پوشش درمانی خود قرار می‌دهد.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این دانشگاه دارای ۱۳۰۰ عضو هیات علمی، ۱۱ دانشکده و ۶۰ مرکز تحقیقاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " علی اصغر پیوندی " با اشاره به اینکه ۱۰ درصد استادان دانشگاه علوم‌ پزشکی شهیدبهشتی جانباز هستند، گفت: باعثافتخار این دانشگاه است که ۱۰ درصد اعضای هیات علمی آن توانسته‌اند در وادی ایثارگری قرار گیرند، بر این اساس دانشگاه موظف است در درجه اول فرهنگ بسیجی و ایثارگری را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در کنار آن دانشگاه باید قدردان گوشه‌ای از زحمات این استادان باشد، زیرا این قدردانی موجب افزایش تلاش و کوشش دیگران می‌شود.

پیوندی با اشاره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال حاضر بخش بزرگی از استان تهران را تحت پوشش درمانی خود قرار می‌دهد، افزود: امیدوارم در آینده با تلاش‌های مجلس و ارگان‌های دیگر به جایگاه شایسته‌ای دست یابد.

وی ابراز امیدواری کرد در فضای سیاسی جدید محیطی ایجاد شود که افراد با مشارکت و همدلی یکدیگر بتوانند وظایف خود را در این مقطع تاریخی انجام داده و به آن‌ها عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز