خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری ۹۳ تا پنجشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۳

به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۲ تمدید می‌شود.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام درآزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال۹۳ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه(۱۴ آذر) خبرداد.

" حسین توکلی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۲ تمدید می‌شود.

وی تصریح کرد: هر یک از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در آزمون هستند ضرورت دارد تا با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان در رابطه با شرایط عمومی و اختصاصی و دیگر ضوابط و همچنین مطالعه اطلاعیه منتشره در مورد اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و اعلام کد رشته امتحانی جدید که روز دوشنبه ۴ آذر ۹۲ بر روی سایت سازمان قرار گرفته و مفاد اطلاعیه‌ای که بعداز ظهر امروز(دوشنبه ۱۱ آذر) بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۲ به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضا نامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز