خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون آموزش صورت می گیرد؛

بررسی بودجه سال آینده مراکز آموزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۶

دعوت از فرجی دانا وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری مجلس در روز سه شنبه از دیگر برنامه های اعضای این کمیسیون است که جهت پاسخگویی به سؤالات طبیب‌زاده به نمایندگی از سیزده نماینده و سوال لاهوتی به نمایندگی از پنج نماینده صورت می گیرد.

ایلنا: دعوت از فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مجلس در روز سه شنبه از دیگر برنامه های اعضای این کمیسیون است که جهت پاسخگویی به سؤالات طبیب‌زاده به نمایندگی از سیزده نماینده و سوال لاهوتی به نمایندگی از پنج نماینده صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه تبادل اخبار و اطلاعات و ارائه گزارش درویش‌پور از سفر به یونسکو، بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون اصلاح تأسیس مدارس غیرانتفاعی، بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه و همچنین طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را در دستور کار خود خواهد داشت.

همچنین روز دوشنبه جلسه کارگروههای آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی و جلسه هیأت رئیسه و رؤسای کارگروههای این کمیسیون برگزار می‌شود.

در ادامه و در روز سه شنبه هفته آینده اعضای این کمیسیون با دعوت از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، دیوان محاسبات، معاون مالی، اداری و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی مدارس، معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس صندوق رفاه دانشجویان بودجه سال آینده مراکز آموزشی کشور را مورد بررسی قرار می دهند.

هاشمی وزیر بهداشت نیز در همین روز جهت پاسخگویی به سؤال جدگال میهمان اعضای کمیسیون اموزش خواهد بود.

همچنین دعوت از فرجی دانا وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری مجلس در روز سه شنبه از دیگر برنامه های اعضای این کمیسیون است که جهت پاسخگویی به سؤالات طبیب‌زاده به نمایندگی از سیزده نماینده و سوال لاهوتی به نمایندگی از پنج نماینده صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز