خبرگزاری کار ایران

۹ میلیون جمعیت تحت پوشش طرح توزیع شیر رایگان مدارس قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۶

در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز و همکاری شرکت‌های تولید کننده لبنیات، آموزش و پرورش آمادگی دارد تا سقف ۷۰ نوبت شیر رایگان در مدارس توزیع کند.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توزیع شیر رایگان مدارس در صورت آمادگی شرکت‌های تولید کننده از پانزدهم آذرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، " وحید کیارشی " با اعلام مطلب فوق افزود: دستور العمل مربوط به توزیع شیر رایگان مدارس در تاریخ ۲۶/۸ / ۱۳۹۲ به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌های به عمل آمده حاکی از آن است که حدود ۹ میلیون دانش آموز وکارکنان شاغل در مدارس دولتی دوره‌های ابتدایی و دوره اول متوسطه تحت پوشش طرح توزیع رایگان شیر قرار می‌گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعداد نوبت توزیع شیر در مدارس به میزان اعتبار مصوب از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بستگی دارد، افزود: اعتبار طرح مذکور در بودجه سال ۹۲ بالغ بر ۱۱۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که وزارت آموزش و پرورش به منظور هرچه بهتر اجرا شدن طرح، درخواست تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد ریال کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز و همکاری شرکت‌های تولید کننده لبنیات، آموزش و پرورش آمادگی دارد تا سقف ۷۰ نوبت شیر رایگان در مدارس توزیع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز