خبرگزاری کار ایران

دستور آیت الله رفسنجانی به دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به حل بحران دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۵

دانشگاه آزاد اسلامی از تمام توان و ظرفیتهای خود برای حل این بحران در صورت تمایل مسئولان ملی و محلی استفاده خواهد کرد.

ایلنا: سرپرست دانشگاه آزاد، نجات دریاچه ارومیه را نیازمند مدیریت مسئولان ملی و محلی دانست و بر به کارگیری تمامی توان و ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی برای حل این بحران در صورت تمایل مسئولان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در جمع روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب گفت: به دستور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی از تمام توان و ظرفیتهای علمی و فنی خود برای نجات دریاچه ارومیه استفاده کند.

میرزاده بحران دریاچه ارومیه را یک نگرانی ملی قلمداد کرد که موجب تاثر تمامی ایرانیان شده است.

وی ضمن برشمردن تجربیات برخی کشورهای پیشرفته در فائق آمدن بر بحران کم آبی و افزایش میزان بارندگی، خاطرنشان کرد: امروزه با بهره گیری از این تجربیات و بکار بستن تکنیک‌های پیشرفته علمی، میزان بارندگی در برخی مناطق دارای بحران کم آبی، افزایش یافته است.

میرزاده، نجات دریاچه ارومیه را نیازمند یک نگاه ملی دانست و تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از تمام توان و ظرفیتهای خود برای حل این بحران در صورت تمایل مسئولان ملی و محلی استفاده خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید براینکه، تاسیس و راه اندازی شهرکهای دانش بنیان از اولویت‌های برنامه مدیریت جدید دانشگاه است، اظهار داشت: برای تبدیل علم به ثروت و ایجاد بازار کار برای فارغ التحصیلان دانشگاه به دنبال تاسیس شرکت‌های دانش بنیان هستیم تا از یک سو مشکل اشتغال دانش آموختگان این دانشگاه را حل کنیم و از سوی دیگر با تقویت فرآیند تبدیل دانش به ثروت و سرمایه به رونق اقتصادی کشور کمک کنیم.

میرزاده از روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی خواست تا متناسب با توانانی‌های خود با مشارکت در طرح ساخت شهرک‌های دانش بنیان به حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز