خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید سال آینده کنکور سراسری و آزاد جداگانه برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۱۷

اگر مراکز آموزشی بخواهند برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری دانشجو بگیرند برگزاری جداگانه کنکور سراسری و آزاد اشکالی ندارد / کنکور سراسری و آزاد از سال تحصیلی آینده ۹۳-۹۴ باید به صورت متمرکز برگزار شوند.

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: براساس طرح سنجش و پذیرش دانشجو، برگزاری جداگانه کنکور سراسری و آزاد برای سال ۹۳-۹۴ اشکال دارد و باید به صورت متمرکز برگزار شوند.

حجت الاسلام " علیرضا سلیمی " درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد نحوه برگزاری کنکور سراسری و آزاد گفت: برگزاری جداگانه کنکور سراسری و آزاد برای سال ۹۲-۹۳ بلا مانع است.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهند برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری دانشجو بگیرند برگزاری جداگانه کنکور سراسری و آزاد اشکالی ندارد.

سلیمی به طرح سنجش و پذیرش دانشجو اشاره کرد و افزود: براساس این طرح کنکور سراسری و آزاد از سال تحصیلی آینده ۹۳-۹۴ باید به صورت متمرکز برگزار شود.

وی تصریح کرد: براین اساس برگزاری جداگانه کنکور سراسری و آزاد برای سال ۹۳-۹۴ اشکال دارد و باید به صورت متمرکز برگزار شود.

به گزارش ایلنا؛ رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد پیش از این درباره پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد طبق تازه‌ترین تصمیمات گفته بود دانشگاه آزاد قرار نیست برای بهمن ۹۲ کنکوری برگزار کند با این حال سازمان سنجش مجوز برگزاری آزمون را به دانشگاه آزاد داده است.

به گفته وی جزئیات برگزاری کنکور دانشگاه آزاد در شورای سنجش و پذیرش دانشجو بررسی خواهد شد.

بنابراین گزارش پس از اعلام جدا سازی کنکورهای دانشگاه آزاد و سراسری، اعلام شد دانشگاه آزاد می‌تواند بهمن ماه سال جاری کنکور برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز