خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم تحقیقات و فناوری خبر داد؛

توسعه کمی آموزش عالی در مناطق دورافتاده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۸

همه باید همت به خرج بدهیم تا پس یک دوره توسعه کمی توسعه کیفی و ارتقا کیفیت را سرلوحه همه حرکات خود قرار بدهیم و در این مسیر برنامه ریزی کنیم و پیش برویم.

ایلنا: ‌ وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: توسعه کمی آموزش عالی در مناطق دورافتاده دور از چشم وزارت علوم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرجی دانا در مراسم تودیع نادری منش معاون آموزشی سابق وزارت علوم و معارفه میلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم که امروز برگزار شد، گفت: از اقای میلی منفرد به دلیل اینکه پذیرای مسئولیت معاونت آموزشی وزارت علوم شدند تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: از خدا می خواهم ما را در آزمایش زندگی و امانت داری که حفظ دانش، دانشگاه و ارزش های آن است موفق بدارد و از عزیزان در این راستا التماس دعا داریم.

وی با اشاره بر اینکه وزارت علوم پیشگام توسعه علوم و فناوری است افزود: منویات رهبری را که اقتدار سیاسی، اقتصادی و کرامت ملی را در گروی توسعه علمی داستند عملی خواهیم کرد.

فرجی دانا با تاکید براینکه ارتقا کیفی آموزش عالی مورد توجه جدی بنده است، افزود: در برنامه هایم نیز جنبه های مختلفی به ارتقا کیفی اختصاص داده شده است.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: همه باید همت به خرج بدهیم تا پس یک دوره توسعه کمی توسعه کیفی و ارتقا کیفیت را سرلوحه همه حرکات خود قرار بدهیم و در این مسیر برنامه ریزی کنیم و پیش برویم.

فرجی دانا با تاکید براینکه البته موضوع کمی آموزش عالی در مناطق دور افتاده از جلوی چشم وزارت علوم دور نیست افزود: اما باید برنامه ریزی هایی باید انجام بشود تا منافع ملی را در همه توسعه ها مدنظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به توسعه هایی پرداختیم که در منافع بخشی و ملی توجیه نداشته است و ما را با تنزل کیفیت مواجه کرده است که نباید به آن ها تن بدهیم و ارتقا کیفیت را باید در سازه های کار خود قرار دهیم.

وی همچنین به ایجاد پردیس های بین المللی برای جبران کمبود بودجه و اثربخشی مالی اشاره کرد و افزود: اگر تأسیس آنها به این معنی باشد که کیفیت را رها کنیم بهتر است که این ساختن ها را نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز