خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دکتری نیمه متمرکز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۷۱

داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph. D»(نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۲ که در این آزمون شرکت کرده‌اند، اما در اعلام نتایج پذیرفته نشده‌اند، از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی اقدام کنند.

ایلنا: داوطلبان برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز از امروز تا ۴ آبان ماه فرصت دارند.

به گزارش ایلنا، داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph. D»(نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۲ که در این آزمون شرکت کرده‌اند، اما در اعلام نتایج پذیرفته نشده‌اند، از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب برخی از کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی که برای پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند، اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این دسته از داوطلبان براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی(شماره ۲) و همچنین اطلاعیه‌های ثبت‌نام و اعلام نتایج از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه ۲۹ مهرماه تا ۴ آبان‌ ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به جدول مربوط کدرشته‌محل‌های تحصیلی(حداکثر ۵ کدرشته محل) را انتخاب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز