خبرگزاری کار ایران

«غندالی» مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان شد

کد خبر : ۱۱۳۲۸۲

فرهنگیان که صاحبان اصلی صندوق ذخیره هستند باید احساس کنند که سرمایه آنان در صندوق پشتوانه قابل اعتمادی برای دوران بازنشستگی آنان است.

ایلنا: " شهاب‌الدین غندالی " امروز به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان معارفه شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه شهاب‌الدین غندالی به عنوان مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان صبح امروز در سالن جلسات این صندوق برگزار شد.

علی‌اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از زحمات امید علی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان تشکر کرد و اظهار داشت: در ابتدا لازم می‌دانم به دو نکته مهم اشاره کنم؛ نکته اول این است که تغییرات مدیریتی حداقل در دوران مسئولیت اینجانب سیاسی نیست، بلکه به دنبال آن هستیم که با استفاده از تجربیات بیشتر و افراد توانمند‌تر بهره‌وری را افزایش دهیم؛ به همین دلیل از تجربیات امید علی به عنوان عضو هیئت مدیره استفاده خواهیم کرد و نکته دوم آن است که رویکرد ما در صندوق ذخیره فرهنگیان، صرفاً اقتصادی نبوده، بلکه یک رویکردی فرهنگی و اقتصادی است.

وی اضافه کرد: فرهنگیان که صاحبان اصلی صندوق ذخیره هستند باید احساس کنند که سرمایه آنان در صندوق پشتوانه قابل اعتمادی برای دوران بازنشستگی آنان است.

فانی با اشاره به سوابق درخشان خدمتی شهاب‌الدین غندالی در سمت‌های مختلف مدیر کلی و معاونت وزیر آموزش و پرورش، انتصاب وی را درجهت تقویت و ارتقای بهره‌وری صندوق ارزیابی کرد و ادامه داد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های صندوق ذخیره باید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و از اقدامات مبتنی بر آزمون و خطا پرهیز کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم شفاف سازی و ارائه خدمات مناسب در حین خدمت اعضا، افزود: باید فرهنگیان شهد و شیرینی عضویت در صندوق را بچشند تا انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز