خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات رییسه تصویب شد؛

جزییات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۶

فرزندان اعضای هیات علمی نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی که عضو هیات علمی وزارت علوم یا وزارت بهداشت نیستند، در صورت ارائه درخواست مکتوب به معاونت دانشجویی، می‌توانند از امتیاز مهمانی برخوردار شوند.

ایلنا: در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور همه اعضا برگزار شد، جزییات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی نیمه وقت این دانشگاه تصویب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، ایروان مسعودی اصل معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: فرزندان اعضای هیات علمی نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی که عضو هیات علمی وزارت علوم یا وزارت بهداشت نیستند، در صورت ارائه درخواست مکتوب به معاونت دانشجویی، می‌توانند از امتیاز مهمانی برخوردار شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشجویانی که با درخواست مهمانی آنان موافقت می‌شود باید در طول مدت مهمانی معدلشان بیشتر از ۱۴ باشد در غیر اینصورت به واحد مبدأ بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: مدرک دانشجویان مه‌مان از طریق واحد مبدأ صادر می‌شود.

مسعودی اصل در پایان تأکید کرد: فرزندان اعضای هیات علمی نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی تا زمانی که والدین آن‌ها به عنوان عضو هیات علمی نیمه وقت با این دانشگاه همکاری داشته باشند، مشمول این امتیاز خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز