خبرگزاری کار ایران

با حکمی از سوی میرزاده؛

رییس شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

کد خبر : ۱۰۸۷۲۷

باقر لاریجانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حکمی ازسوی دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به سمت قائم مقام رییس دانشگاه در علوم پزشکی و رییس شورای راهبری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

ایلنا: با حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد، باقر لاریجانی به سمت قائم مقام رییس دانشگاه در علوم پزشکی و رییس شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، باقر لاریجانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حکمی ازسوی دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به سمت قائم مقام رییس دانشگاه در علوم پزشکی و رییس شورای راهبری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر باقر لاریجانی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل در ارتقای آموزش عالی در کشور ایفا نموده است. این مجموعه عظیم دانشگاهی تبلور مشارکت مردمی در گسترش آموزش و تحقیقات کشور است که دانش آموختگان آن در پیشبرد آرمان‌های جمهوری اسلامی بسیار موثر ظاهر شده‌اند.

تاثیر شگرف دانشگاه آزاد اسلامی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌مندی از دانش اساتید به نام کشوری، مهد پرورش متخصصان و کار‌شناسان متعهد و کارآمد در حیطه پزشکی هستند.

نظر به تعهد و تجربیات گرانقدر جانبعالی در حوزه علوم پزشکی، بدین وسیله به عنوان قائم مقام رییس دانشگاه در علوم پزشکی و رییس شورای راهبردی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌گردید تا دانشگاه را در تحقق چشم اندازهای رفیع و اهداف متعالی آن یاری فرمایید.

ارتقای کیفیت آموزش، پ‍ژوهش و خدمات سلامت در گستره دانشگاه، گسترش رشته‌های نوین و مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و رشته‌های مرتبط با گروه پزشکی، افزایش تعاملات بین الملل در راستای ارتقای کیفیت آموزش و پ‍ژوهش، تلاش جهت جذب نخبگان جهت تاثیرگذاری در دانشگاه و توجه جدی به مقوله فرهنگ و اخلاق پزشکی از جمله اموری است که انتظار می‌رود با حضور جنابعالی تحولات اساسی پیدا کند.

در این زمینه اختیار رییس دانشگاه در حوزه‌های مختلف سلامت اعم از آموزش، پژوهش و خدمات پزشکی به جنابعالی تفویض شده و کلیه معاونان و همکاران محترم در واحدهای دانشگاهی مختلف نیز همکاری لازم را در جهت یشبرد اهداف ذکر شده خواهند داشت.

امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی سرآمد در حیطه پزشکی در سطح منطقه و جهان گردد. توفیق همگان را در راه اعتلای دانش از خداوند متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز