خبرگزاری کار ایران

زنگ آغاز مدرسه در اسلامشهر به صدا درآمد؛

فضای مدارس سرشار از شادی و امید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۰۹

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز نزدیک به ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز سال اولی وارد مدارس کشور می‌شوند.

ایلنا: خبر خوش سرپرست وزارت آموزش و پرورش و در جریان جشن شکوفه‌ها این بود که؛ توسعه شادمانی، بازی و کارهای فوق برنامه در مدارس توسعه می‌یابد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر فانی در مراسم جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها که امروز(۳۱ شهریور) در مدرسه شاهد دخترانه فاطمه زهرا(س) واقع در اسلامشهر برگزار شد، گفت: در سال حماسه سیاسی و با حضور رئیس جمهور محبوبمان و شعارهای ایشان مبنی بر امید، اعتدال و تدبیر، سال تحصیلی را آغاز می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه طی زمینه‌های بازگشایی مدارس از ۶ ماه پیش فراهم شده بود، افزود: امروز قریب یک میلیون و ۳۰۰ دانش آموز سال اولی وارد مدارس کشور می‌شوند.
فانی خاطرنشان کرد: همه همکاران بنده ازجمله همکاران سختکوش، معاونان و مدیران مدارس و همچنین سرایداران و خدمتگزاران مدارس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.
سرپرست آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید قدر عمر خود را بدانند، افزود: با تلاش و کوشش برای کسب علم و آگاهی و تربیت دینی و اسلامی این توفیق را پیدا می‌کنیم تا آینده سازان کشور را در مدارس تربیت کنیم.
فانی خاطرنشان کرد: شما عزیزان به عنوان فرزندان مقام معظم رهبری و امید ایشان در ایران اسلامی باید توانید در مدارس به گونه‌ای تربیت شوید که آینده کشور در دنیا و منطقه سرآمد باشد.
وی با بیان اینکه امروز همه مسئولان امید شما دانش آموزان هستند، افزود: چنانچه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌فرمایند؛ ابتدایی اولویت و دانشگاه دیر است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان بتوانند آن طور که شایسته است تربیت شوند.
فانی بر لزوم ارتباط بین والدین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: از خانواده‌ها درخواست می‌کنم ارتباطشان را با مدرسه قطع نکنند و به ما کمک کنند تا بتوانیم در تربیت صحیح دانش آموزان موفق شویم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در خاتمه با اعلام خبر خوشی برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید افزود: خبر خوش ما در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان این است که با همفکری و کمک معلمان تلاش داریم شادمانی و بازی و کارهای فوق برنامه در مدارس نسبت به گذشته توسعه پیدا کند.
وی افزود: ‌‌ همان طور که رئیس جمهور گفتند باید در مردم و دانش آموزان امید تقویت شود با ایجاد فضای توام با شادی و فعالیت‌های فوق برنامه امید و شادمانی را در دانش آموزان تقویت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز