خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درگذشت معلم پیشکسوت و مترجم قرآن را تسلیت گفت

کد خبر : ۱۰۴۲۴۵

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درگذشت «استاد عبدالمحمد آیتی» معلم پیشکسوت، نویسنده و مترجم قرآن کریم را تسلیت گفت و به همین مناسبت پیامی صادر کرد.

ایلنا: سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت «استاد عبدالمحمد آیتی» معلم پیشکسوت، نویسنده و مترجم قرآن کریم، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا، " علی اصغر فانی "، سرپرست وزارت آموزش و پرورش درگذشت «استاد عبدالمحمد آیتی» معلم پیشکسوت، نویسنده و مترجم قرآن کریم را تسلیت گفت و به همین مناسبت پیامی صادر کرد.

متن پیام تسلیت سرپرست وزارت آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیئا

با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت استاد عبدالمحمد آیتی معلم پیشکسوت، نویسنده، مترجم و مفسر قرآن کریم و نهج‌البلاغه و سردبیر سابق ماهنامه آموزش و پرورش که بیش از سه دهه از عمر گرانقدر خویش را در راه توسعه دانش و معرفت الهی سپری ساخته و منشأ خدمات و برکات فراوانی برای کشور بودند و آثار فاخر و ارزشمندی از خود برجای گذاردند، موجب تأثر و اندوه گردید.

اینجانب درگذشت این استاد گرانقدر را به جامعه علمی و پژوهشی ایران اسلامی، به ویژه فرهنگیان استان لرستان و مردم غیور بروجرد تسلیت گفته، ضمن آرزوی علو درجات و غفران الهی برای ایشان، صبر و شکیبایی برای خانواده و بازماندگان آن معلم پیشکسوت و جلیل‌القدر را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم؛ روحش شاد.

علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز