خبرگزاری کار ایران

توسعه و پیشرفت جزایر کیش و هندورابی آرامش رقبا را بر هم زده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۳۷

با اجرایی شدن طرح ها و برنامه‌ها در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی جزایر کیش و هندورابی در قلب خلیج همیشه فارس نگاه رقبای گردشگری و تجاری در منطقه به‌ ویژه کشورهای حوزه خلیج‌فارس را به سوی این جزایر دوخته است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، اهداف عالیه برنامه‌های توسعه و آبادانی جزیره کیش در حوزه های صنعت گردشگری، تجارت ، تولید و صادرات محصولات داخلی اعم از صنایع نفت و گاز، انواع محصولات پزشکی، لوازم بهداشتی در دو دهه گذشته، خواب راحت و خوش را از چشمان رقبای گردشگری و تجاری کشورمان در منطقه به ‌ویژه از کشورهای حوزه خلیج ‌فارس ربوده است.

مطالعه توسعه و آبادانی جزایر کیش و هندورابی در طرح جامع سال‌هاست که به پایان رسیده است و امروز نه‌ تنها این جزایر منحصربفرد و زیبا می‌توانند خود را در جذب سرمایه‌ گذاران و گردشگران داخلی و خارجی مطرح کنند بلکه به عنوان الگوی جزایر دیگر نیز در خلیج همیشه فارس می‌توانند مطرح باشند و باهمت و پشتکار مسوولان ذیربط اهداف عالیه را با انجام مراحل  زیرساخت‌ها‌ در مسیر توسعه محقق کنند.

 سید مرسل جلالی مدیرعامل سابق  شرکت "انبوه سازان همای تهران" در جزیره کیش با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای گفت: عملیات اجرایی برج های زیبای دوقلوی کیش درسواحل لاجوردی بسیار زیبا و ماسه های طلایی جزیره کیش مروارید خلیج فارس از سال ۱۳۸۶ توسط شرکت "انبوه سازان همای تهران" در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع با بیش از ۱۲ هزار مترمربع  فضاهای سبز و محوطه سازی اختصاص یافته آغاز شد.

 با وجود مسائل و مشکلات حاشیه ای تعمدی و مغرضانه ای که برای این پروژه ملی بوجود آمد اما با توانایی انجام کار بسیار مقتدرانه، کارشناسی و تخصصی تا پایان سال ۱۳۹۰ با همت و پشتکار کارکنان متخصص و به ویژه شخص مرسل جلالی ۹۵ % آن تکمیل شد و کلیه ی واحدهای پیش فروش یکی پس از دیگری طی مراحل قانونی به خریداران تحویل داده شد.

 جلالی مدیرعامل سابق   شرکت "انبوه سازان همای تهران" و سازنده برج های دوقلوی کیش گفت: از یک سو با وجود گذراندن مراحل بسیارسخت،دشوار و طاقت فرسا، همچنین ازسوی دیگر  ضرر و زیان بسیار سنگین  مالی که به شرکت "انبوه سازان همای تهران" تحمیل شد اما رضایت مندی خریداران چه در داخل و چه هموطنان عزیز مقیم خارج از کشور، همواره در طول اجرای پروژه بیشتر از هر چیزی برای شرکت با اهمیت تر و بسیار مهم بوده است.

جلالی  افزود : با توجه به نوسانات قیمت ارز و افزایش بی رویه نرخ آن در کشورمان در طول سالهای اجرای پروژه و به ویژه گرانی افسار گسیخته افزایش قیمت مصالح ساختمانی نه تنها  هیچگونه افزایش بهایی را به خریداران خود تحمیل نکردیم بلکه عقب هم نماندیم.

مدیرعامل سابق  شرکت "انبوه سازان همای تهران" با قاطعیت تمام تاکید کرد و افزود: من در پروژه برج های دو قلو نه تحت عنوانی و نه به هیچوجه شریک نداشتم،  این برج ها ی دوقلو فقط توسط متخصصان ایرانی و خارجی طرف قرارداد شرکت طراحی و ساخته شده اند.

 وی افزود: امروز برج های زیبای دوقلوی مسکونی کیش در صنعت ساختمان سازی به عنوان یک برند بین المللی در سواحل لاجوردی و خیره کننده کیش مطرح شده است بطوریکه معماری زیبای این برج های دوقلو سوژه بسیار جذابی برای عکاسان و فیلمبرداران گردشگران داخلی و خارجی است که از کشورهای مختلف جهان به جزیره کیش سفر می کنند.

سید مرسل جلالی  با تشریح پروژه تجاری "کیش مال" که دومین کارش در جزیره کیش است اظهار داشت: پروژه تجاری "کیش مال" در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۷۵۰ مترمربع شامل دو طبقه پارکینگ و چهار طبقه تجاری طراحی شده است که طبقات فوقانی آن با طراحی امکانات و تجهیزات تفریحی، خدماتی و رفاهی مدرن روز است و هم اکنون در حال احداث می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی در کشور در صورتی که سازمان منطقه آزاد کیش حمایت و همکاری لازم را با شرکت "انبوه سازان همای تهران" داشته باشد قطعا" ما می توانیم تا قبل از پایان سال "۱۴۰۲" این مجموعه بزرگ تجاری و خدمات رفاهی را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

 وی ادامه داد : پروژه برج های دوقلو مسکونی و بازار "کیش مال"علاوه بر یک برند تجاری بین المللی با معماری بسیار زیبا از افتخارات ملی کشور و سازمان منطقه آزاد کیش در داخل و خارج از کشور مطرح و "کیش مال"در آینده باعث اشتغالزایی حدود پنج هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم می شود.

توسعه و پیشرفت جزایر کیش و هندورابی آرامش رقبا را بر هم زده است

گزارش: فریدون پری نژاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز